Acqua di Parma słońce i woda Italii
Acqua di Parma to symbol najbardziej autentycznego, słonecznego, promiennego włoskiego stylu. Stylu rozpoznawalnego na podstawie szlachetnej prostoty, elegancji i włoskiej sztuki życia
Historia
Acqua di Parma została założona w 1916 roku, kiedy Carlo Magnani, dżentelmen z Parmy, stworzył pierwszy zapach – Colonia. Wykształcony, podróżujący po świecie mężczyzna szukał dla siebie zapachu, jakiego nigdzie nie było, który wyraziłby jego styl życia. Nowy zapach zafascynował jego przyjaciół i współpracowników i wkrótce stał się popularny we włoskich zakładach krawieckich dla mężczyzn.
Colonia to zwieńczenie stylu najbardziej eleganckich mężczyzn. Od lat 30. XX wieku Colonię sprzedawać zaczęto w charakterystycznym flakonie w stylu Art Deco, który stał się ikoną marki. Kolejnym charakterystycznym aspektem jest zastosowanie wyjątkowego jasnego żółtego koloru w kodzie marki, zainspirowanego odcieniami historycznych budynków miasta Parma skąpanych w słońcu. Wszystkie produkty Acqua di Parma od zawsze tworzone są wyłącznie z wyjątkowych składników.
W 1916 roku Carlo Magnani, wykształcony, podróżujący po świecie mężczyzna z Parmy, stworzył Colonię jako swój osobisty zapach. Kompozycja zafascynowała jego grono przyjaciół i wkrótce stała się popularna we włoskich zakładach krawieckich dla mężczyzn jako symbol stylu. Acqua di Parma stała się popularną marką. Od tego czasu wszystkie jej produkty są tworzone przez wykwalifikowanych włoskich rzemieślników przy użyciu najlepszych składników i dystrybuowane wyłącznie w butikach Acqua di Parma i wybranych sieciach detalicznych. Acqua di Parma zawsze pozostawała wierna swoim podstawowym wartościom: elegancji, prostocie i autentyczności. Doskonałość zrodzona z niedoskonałości rzeczy wykonanych ręcznie, niespiesznie, zawsze z miłością.

Produkty i opakowania są wytwarzane ręcznie przez włoskich rzemieślników, przy użyciu najlepszych materiałów. Marka jest szeroko dystrybuowana za pośrednictwem ekskluzywnej sieci własnych butików i wybranych sieci detalicznych. Każdy produkt Acqua di Parma to hołd dla autentyczności, hojności i prostoty, które leżą u podstaw włoskiego stylu i jego radosnego blasku.
Dzięki ponad stuletniej historii Acqua di Parma pielęgnuje trzy wartości u podstaw swojej tożsamości:
Opanowanie prostoty, wyrażone determinacją, aby osiągnąć to, co najlepsze, a nie osiąść na tym co dobre. To umiejętność prawdziwych mistrzów do tworzenia wyjątkowych esencji, pełnych włoskiego słońca. Doskonałość w niedoskonałości, ponieważ tylko rzeczy stworzone z miłością i cierpliwością mają duszę. Drobne niedoskonałości rzemiosła zmieniają tradycję w coś zasadniczego i współczesnego. Słoneczna elegancja wynikająca z prostoty. Esencją włoskiego stylu jest spontaniczna elegancja, rozpoznawalna w szczerym uśmiechu, w pięknie codziennej sukienki noszonej z naturalną, niewymuszoną klasą i elegancją.

Poprzez swoje wartości i produkty Acqua di Parma celebruje nowy rodzaj szlachetności. Wewnętrzna, autentyczna elegancja tych, którzy są otwarci na świat i na innych, i którzy lubią być autentyczni, odrzucając wszystkie stereotypy. Hojność, która przekłada się na promienną elegancję i styl.
Misja – podarować światu „żółty prezent”, w postaci włoskiego słońca, duszy i stylu.
Maison – na całym świecie Acqua di Parma reprezentuje symbol włoskiego stylu, rozumianego jako naturalna, niewymuszona elegancja.
Linie produktów: Colonia, Blu Mediterraneo, Le Nobili, Barbiere, Signatures of the Sun, Home Collection, Linia Hotelowa.
Dostępne w Sephora Polska